ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΡΩΕΣ – Τότε, σήμερα καὶ πάντα

Καὶ γιὰ νὰ μιλήσουμε σοβαρά. Ἐπειδὴ δὲν ξεχνοῦμε τοὺς ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΡΩΕΣ.

sialmas-iliakis.jpg

…μου αρκεί που τρία λεπτά οι ουρανοί είναι δικοί μου…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kill από ώρα…

Εννιά φορές το βάρος μου σηκώνω
αίρων τις αμαρτίες που μ’ αναθέσανε γενιές χαμένες
σε μια στροφή το μάτι μου καρφώνω
σε εικονικά τετράγωνα αιχμαλωτίζοντας κουκίδες ξένες.

“Θέλει αρετή και τόλμη η Ελευθερία”
μάρτυράς μου η ιδρωμένη φόρμα
οι κρύες αίθουσες των readiness
και τα ονόματα των συναδέλφων στα Ηρώα.

Το μόνο που δεν σκέπτομαι είναι να πεθάνω
αν και μπορεί κι αυτό αναπάντεχα να γίνει
κι αν τα g δεν μ’ αφήνουν να ανασάνω
πολλά περιθώρια η ευθύνη δεν μού δίνει

Μπαίνω στο merge, “Γιάννη άφησε τον δικό μου”,
έχει λιακάδα μα εδώ θυμίζει μπόρα,
μου αρκεί που τρία λεπτά οι ουρανοί είναι δικοί μου,
κι εσύ εχθρέ είσαι kill από ώρα…

Γ.Ν.Χ.
(Περιοδικό “Στρατηγική”, τ. 38, Νοεμ. 1997)

Ἐτικέττες: , ,

2 ἀπαντήσεις to “ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΡΩΕΣ – Τότε, σήμερα καὶ πάντα”

  1. ΤΟΥΡΚΟΦΑΓΟΣ Says:

    Δόξα και τιμή στους ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΡΩΕΣ, συναγωνιστή.

    Εσύ έγραψες, και τίμησες με το άρθρο σου, αυτούς που χύνουν το αίμα τους. Εγώ στο δικό μου ιστολόγιο έγραψα για αυτούς που κυβερνούν. Συγκρίνετε, Έλληνες, τους μεν και τους δε, και επιλέξτε με ποιους είστε.

  2. ΑΓΝΩΣΤΟΣ_ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ Says:

    Δοξα και τιμη στους ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΡΩΕΣ,
    Υπαρχουν πολλοι ακομα που πρεπει να αναφερετε, γραψτε τα ονοματα ολων οσων πεσανε φορωντας το εθνοσημο. Κανε μια λιστα να τους θυμαται οποιος μπαινει στο site σας.
    Αναφερω ενδεικτικα μερικους ακομα: Μπρεντακ (πιλοτος F-16), Παρουσης (πιλοτος Miragge) Καραθανασης, Βλαχακος, Γιαλοψος, και πολλοι αλλοι!! Θα προσπαθησω να προσθεσω κι αλλους ηρωες για να μην ξεχαστουν ποτε!!! Δεν πρεπει!!!!

Ἀπαντῆστε

