Μετανάστευση: η Ελλάδα ξέφραγο αμπέλι

Τὸ «ἀπαγορευμένο» ἀπὸ τὸ σύγχρονο «δημοκρατικὸ» πολιτικό-οἰκονομικό-κουλτουρο-διαπλεκόμενο κατεστημένο ζήτημα τῆς (λαθρο)μεταναστεύσεως, δὲν συζητεῖται μόνον στὸν ὑγιὴ ἑλληνοκεντρικὸ ἐθνικιστικὸ χῶρο (βλ. καὶ τὸ ἔργο ἀναφορᾶς τοῦ Γιάννη Κολοβοῦ, «Τὸ κουτὶ τῆς Πανδώρας»), ἀλλὰ, πλέον, καὶ λόγῳ τῶν τρομακτικῶν διαστάσεων τοῦ προβλήματος, σὲ κάθε χῶρο ὅπου ὁ Ἕλλην πολίτης ἔχει τὴν δυνατότητα νὰ ἐκφράσει τὶς ἀνησυχίες του γιὰ τὸν νεοταξικὸ ἀφανισμὸ ποὺ προωθοῦν κάποιοι γιὰ ῾μᾶς καὶ τὴν πατρίδα μας. Ἀκόμη καὶ φωνὲς ἀπὸ τὴν Ἀριστερὰ ξεπερνοῦν τὶς ἀγκυλώσεις τοῦ χώρου καὶ τὴν δικτατορία δεκαετιῶν τῆς ἀριστερίστικης «προοδευτικῆς» προπαγάνδας καὶ ἐκφράζουν τὴν ἀγωνία τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν. Ἔτσι, προσφάτως, στὸ κατὰ τ᾿ ἄλλα ἀκραιφνῶς ἀριστερὸ «Ῥεσάλτο», ἐδημοσιεύθη τὸ ἀκόλουθον ἄρθρον-καταπέλτης τοῦ καθηγητοῦ κ. Κων. Ῥωμανοῦ.

Ἐπιτέλους, πρέπει ὅλοι νὰ ἀναλάβουμε τὶς εὐθύνες μας. Ἡ συνωμοσία σιωπῆς καὶ ἡ συμπαιγνία τῶν ἀθλίων ἐξουσιαστῶν θέτει πρόβλημα, οὔτε λίγο οὔτε πολύ, βιολογικῆς μας ἐπιβιώσεως ὡς ἔθνους.

Άκολουθεῖ ὁλόκληρον τὸ ἄρθρον τοῦ καθ. Κ. Ῥωμανοῦ.

Μετανάστευση: η Ελλάδα ξέφραγο αμπέλι

Γράφει ο Κωνσταντίνος Ρωμανός, καθηγητής Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου

Περιοδικό Ρεσάλτο, τ. 9, Αυγ.-Σεπτ. 2006(Περιοδικό Ρεσάλτο, τ. 9, Αυγ.-Σεπτ. 2006)

(Αναδημοσίευσις από το ηλεκτρονικό φόρουμ του «Ρεσάλτου».)

Μία νέα πραγματικότητα εγκαθιδρύεται τα τελευταία 15 χρόνια στο βιόκοσμο όλων μας: η Ελλάδα από συμπαγές εθνικό κράτος μετατρέπεται σε «πολυπολιτισμική» ή αλλιώς πολυεθνική και πολυφυλετική κοινωνία. Από τη γειτονική Αλβανία και τα Βαλκάνια ως τη Ρωσία, από την εγγύς Ανατολή ως τα βάθη της Αφρικής και την μακρινή Ινδονησία, εκατομμύρια ανθρώπων εισήλθαν και εξακολουθούν να εισέρχονται στην Ελλάδα συγκροτώντας ένα φαινόμενο που κάποτε θα χαρακτηρισθεί ως ο μεγαλύτερος εποικισμός της Ελλάδος των νεωτέρων χρόνων. Τέλος της μαζικής αυτής εισόδου δεν διαφαίνεται, εφόσον αυτή εξακολουθεί να ενθαρρύνεται από την ελληνική πολιτεία [1] η οποία εν τούτοις ούτε τον ακριβή αριθμό των παρόντων εποίκων είναι εις θέσιν να γνωρίζει [2], ούτε την πρόθεση να καθορίσει-επί τη βάσει κριτηρίων-και να γνωστοποιήσει στον ελληνικό λαό τον μέγιστο επιθυμητό αριθμό αλλοδαπών. (Σε πλήρη αντίθεση με τα ισχύοντα στην Ευρώπη, στην Ελλάδα αποφεύγεται επιμελώς κάθε άνοιγμα δημοκρατικού δημόσιου διαλόγου περί του μεταναστευτικού στο φως του δημοσίου συμφέροντος). Άρα είτε η ίδια η πολιτεία δεν έχει συγκεκριμένο στόχο ως προς τον αριθμό των αλλοδαπών, ή ο στόχος τον οποίο έχει δεν είναι επί του παρόντος ανακοινώσιμος στον ελληνικό λαό.

Η συνέχεια του άρθρου εδώ

  • Ιδεολογική τρομοκρατία
  • Ευρώπη και Ελλάδα
  • Εξαμερικανισμένος πολυεθνισμός
  • Οι ευρωπαϊκές χώρες αντιδρούν
  • Στην Ελλάδα τριπλάσιος αριθμός μεταναστών
  • Η Ελλάδα παραβιάζει τη Συνθήκη Σέγκεν στο μεταναστευτικό
  • Τα φίλτρα της μετανάστευσης
  • Στο επόμενο τεύχος του περιοδικού το δεύτερο μέρος: ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ

Ιδεολογική τρομοκρατία

Υπάρχει άραγε πρόβλεψη να γίνουμε όπως ακούστηκε συνολικά 15 εκατομμύρια; [3] Ή μήπως 20 εκατομμύρια; [4] Ή μήπως τον τελικό αριθμό θ΄αποφασίσουν άλλοι, άγνωστοι παράγοντες; Επειδή στις μέρες μας κάθε απόπειρα αντικειμενικής συζήτησης για το μεταναστευτικό είθισται να ματαιώνεται από την κυρίαρχη ιδεολογική τρομοκρατία με πάγιες κατηγορίες όπως αυτήν της «ξενοφοβίας», σκόπιμο θα ήταν να κάνουμε μία διευκρίνιση: Υπάρχει σαφής διαφορά μεταξύ «φοβίας» η οποία είναι παθολογική κατάσταση ανθρώπου που φαντασιώνεται κινδύνους και «φόβου» που είναι αντίδραση σε πραγματικό κίνδυνο τον οποίο καλούμεθα να αντιμετωπίσουμε. Όποιος χαρακτηρίζει, επομένως, τυχόντα φόβο «φοβία» οφείλει να εξηγήσει ότι ο κίνδυνος δεν είναι πραγματικός αλλά εικονικός. Πώς όμως να αναλάβει κανείς την ευθύνη ενός τέτοιου ισχυρισμού, εν όψει της γενικευμένης αδιαφάνειας που συνοδεύει το μεταναστευτικό φαινόμενο της Ελλάδος;

Ευρώπη και Ελλάδα

Το μεταναστευτικό είναι η λυδία λίθος πάνω στην οποία δοκιμάζονται με απογοητευτικά αποτελέσματα οι δημοκρατικές δομές της Ελλάδος. Ταυτόχρονα γίνεται επί του προκειμένου αισθητή η τεράστια απόσταση που χωρίζει την Ελλάδα από την Ευρώπη. Ενώ στην Ευρώπη το μεταναστευτικό γίνεται αντικείμενο δημόσιου δημοκρατικού διαλόγου, στον οποίο κυβερνήσεις, κόμματα και οργανώσεις συμμετέχουν ενεργά αναλύοντας στόχους και προϋποθέσεις με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον, στην Ελλάδα η πολιτική εξουσία αποφεύγει όσο τίποτε άλλο να θέσει τα συναφή θέματα στον ανώριμο ελληνικό λαό. Είναι απορίας άξιον ότι οι προοδευτικοί μας διανοούμενοι, που οραματίζονται μία δημοκρατία του μέλλοντος βασιζόμενη όχι στο ελληνικό έθνος (δηλ. μίας κατ΄αυτούς κατασκευασμένης ψευδοταυτότητας, πηγής συγκρούσεων και αυταρχισμού) αλλά σε μία σύμπραξη πολλών εθνοτήτων μέσα στο ίδιο κρατικό μόρφωμα, δείχνουν τέτοια παγερή αδιαφορία για την αντιδημοκρατικότητα που καταφανώς συνοδεύει την γένεση -σήμερα- του μελλοντικού πολυεθνικού κρατικού μορφώματος. Η παντελής απουσία δημοκρατικού διαλόγου, ως προϋπόθεση διαμόρφωσης λαϊκής βούλησης και παράλληλα τα τετελεσμένα γεγονότα που δημιουργούνται από την είσοδο στην χώρα εκατομμυρίων παρανόμων επίδοξων συμπολιτών μας, προσδίδουν στον εποικισμό της Ελλάδος την μοιραία αναγκαιότητα του φυσικού φαινομένου. Έτσι οδηγούνται οι Έλληνες στην παραίτηση. Και όμως, το άνοιγμα της Ελλάδος στην άναρχη μετανάστευση δεν είναι φυσικό φαινόμενο αλλά πολιτική βούληση. Απόδειξη είναι ότι η παράνομη είσοδος δεν τιμωρείται, όπως στην Ευρώπη, με απέλαση (απαγορεύθηκε στην Ελλάδα πέρσι δια νόμου!) αλλά επιβραβεύεται με νομιμοποίηση.

Εξαμερικανισμένος πολυεθνισμός

Αν για τους περισσότερους Έλληνες η παραίτηση συνοδευόμενη από διάχυτη ανησυχία είναι ο κανόνας, για την εξαμερικανισμένη «κοσμοπολίτικη» νεολαία της Ελλάδος ο πολυεθνισμός είναι καλοδεχούμενη αφορμή για περισσότερο «lifestyle». Ελκυστικά ακούγεται στ’αυτιά της νεολαίας αυτής π.χ. η προπαγανδιστική διακήρυξη: «Η Ελλάδα είναι μία σύγχρονη πολυπολιτισμική κοινωνία. Εδώ ο όρος «σύγχρονος» είναι θετικά φορτισμένος ως δηλωτικό της προόδου, ενώ η επίσης αναμφισβήτητη θετική φόρτιση του όρου «πολιτισμός» προσαυξάνεται από το «πολύ» (πολύ-πολιτισμός) εις πείσμα της γλωσσικής του βαρβαρότητας. Άλλωστε αυτό δεν θέλαμε; εντασσόμενοι στην Ευρώπη να εκσυγχρονισθούμε και να εκπολιτιστούμε; Τα ωραία λόγια αποκρύπτουν βεβαίως την ορατή προοπτική να μοιάζει η πολυεθνική Ελλάδα των φτωχών μεταναστών λιγότερο με το Μανχάταν και περισσότερο με τα Βαλκάνια επί τουρκοκρατίας. Οποία απογοήτευση για μία νεολαία η οποία σνομπάρει την «Ελλάδα παλιατζίδικο», αυτήν την Ελλάδα με τα εθνικοθρησκευτικά πατροπαράδοτα έθιμα, τα «επαναληπτικά, ψυχαναγκαστικά, πένθιμοι αναχρονισμοί σε μία εποχή που θα μπορούσε να είναι υπέροχη αλλά δεν είναι» [5]. Οι προπαγανδιστικές αναφορές των ελληνικών ΜΜΕ στην Ευρώπη των μεταναστών προκειμένου να νομιμοποιηθεί το μεταναστευτικό διακύβευμα είναι γενικόλογες και παραπλανητικές ώστε να αποκρύπτονται από την ελληνική κοινή γνώμη οι θεμελιώδεις διαφορές της ελληνικής από την ευρωπαϊκή εκδοχή του μεταναστευτικού φαινομένου. Γενικότερη τάση των ελληνικών ΜΜΕ μέχρι πρότινος ήταν να τονίζουν την «πολυπολιτισμική» υφή των ευρωπαϊκών κρατών, ως υπόδειγμα για την Ελλάδα, που σε σχέση με την Ευρώπη δεν είχε εμπειρία με μετανάστευση μεγάλης κλίμακας. Ωστόσο ούτε κατά τις εποχές των αριστερο-πρασίνων κυβερνήσεων, όταν ακόμα ο αμερικανόφερτος όρος «πολυπολιτισμικότητα» είχε θετική φόρτιση, υπήρξαν τα ευρωπαϊκά κράτη με τους εθνικούς θεσμούς τους με κάποιο ουσιαστικό τρόπο πολυπολιτισμικές κοινωνίες. Αυτό φάνηκε εκτός των άλλων από την ευχέρεια με την οποία πρόσφατα επέλεξαν την σκλήρυνση της πολιτικής τους απέναντι στην μετανάστευση, με ταυτόχρονη εμμονή στο πρωτείο της εθνικής κουλτούρας αναφοράς. Η στροφή αυτή των Ευρωπαίων αφήνει έκθετες τις ελληνικές υπερεθνικές ελίτ, οι οποίες παρά ταύτα συνεχίζουν με λόγια και πράξεις το έργο της αποεθνοποίησης της Ελλάδας, αποδεικνύοντας ότι η πραγματική τους δύναμη εδράζεται σε στρατηγικές των ΗΠΑ και όχι στην Ευρώπη. Σ΄αυτό ευνοούνται από την γεωγραφική και γλωσσική απομόνωση της Ελλάδος από την Ευρώπη που επιτρέπει στα κυρίαρχα ελληνικά ΜΜΕ να υποβαθμίζουν, διαστρεβλώνουν ή και αποσιωπούν τους προβληματισμούς των Ευρωπαίων με την πολυτισμικότητα και τα περιοριστικά μέτρα που λαμβάνουν κατά της μετανάστευσης. Ταυτόχρονα ολοκληρώνουν την πολιτική των τετελεσμένων γεγονότων που καθημερινά υλοποιείται με την μαζική είσοδο παρανόμων στην χώρα και τις αλλεπάλληλες νομιμοποιήσεις με την οποία αυτή ενθαρρύνεται και παγιώνεται. Στόχος είναι οι μετανάστες να καταλάβουν το ταχύτερο δυνατόν θέσεις-κλειδιά στη Διοίκηση [6] και να υιοθετηθούν νόμοι και προγράμματα για «θετικές διακρίσεις υπέρ των μεταναστών» που θα αυξήσουν άμεσα την παρουσία αυτών «στα πανεπιστήμια, στην αγορά εργασίας και αλλού» [7]. Η Ευρώπη και άλλες χώρες όπως π.χ. ο Καναδάς έχουν κάνει διακρατικές συμφωνίες με την Ελλάδα και άλλες χώρες από τις οποίες εδέχθησαν νόμιμους μετανάστες, η επιλογή των οποίων έγινε με κριτήριο την ειδίκευση, την ηλικία και την κατάσταση της υγείας τους. Εννοείται ότι εκτός εξαιρέσεων οι μετανάστες είναι νόμιμοι και όχι παράνομοι, τα στοιχεία και η διεύθυνση κατοικίας τους είναι γνωστά στις αρχές όπως άλλωστε των «αυτοχθόνων» πολιτών. Η παράνομη μετανάστευση τιμωρείται με απέλαση και σε ορισμένες περιπτώσεις με παράλληλη δήμευση των περιουσιακών στοιχείων (!) που παράνομοι μετανάστες απέκτησαν κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στην χώρα. Στην Ευρώπη δεν επικρατεί όπως δυνητικά στην Ελλάδα η αντίληψη ότι για τους μετανάστες δεν ισχύουν οι νόμοι της χώρας που ισχύουν για τους υπόλοιπους πολίτες…

Οι ευρωπαϊκές χώρες αντιδρούν

Πέραν αυτών πρέπει να ειπωθεί ότι τα τελευταία τρία χρόνια η αρχική ευφορία με την «πολυπολιτισμικότητα» έχει υποκατασταθεί στην Ευρώπη με σκεπτικισμό. Η ίδια η Ολλανδία, από τον 17ο αιώνα και εντεύθεν η πιο φιλελεύθερη χώρα της Ευρώπης, μετά την δολοφονία του σκηνοθέτη Van Gogh από μουσουλμάνο φανατικό αντιμετωπίζει το μεταναστευτικό με μεγάλη αυστηρότητα. Η Ολλανδική πολιτική ενσωμάτωσης με διατήρηση της ταυτότητας-που με ακόμα πιο ακραίο τρόπο προβλέπει και η ελληνική νομοθεσία-δεν κατέληξε σε πραγματική ενσωμάτωση. Ως εκ τούτου–και λόγω της τρομοκρατίας-η Ολλανδία για πρώτη φορά υιοθέτησε μία αδιάλλακτη πολιτική μετανάστευσης και ασύλου εξαναγκαστικής εκμάθησης της κουλτούρας και γλώσσας της Ολλανδίας (Το ΒΗΜΑ 11.6.06). Στην Γερμανία ο υπουργός εξωτερικών Fischer αναγκάσθηκε να λογοδοτήσει την Άνοιξη 2005 σε εξεταστική επιτροπή της Βουλής διότι κατά διαταγή του τα γερμανικά προξενεία της ανατολικής Ευρώπης προέβησαν σε χορήγηση βίζας σε μετανάστες που δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις του νόμου. Μετά δε την εξέγερση των Μαγκρεμπίνων της Γαλλίας το 2005, οι οποίοι ως γνωστόν ήσαν Γάλλοι πολίτες, στην Ευρώπη έφθασε να συζητιέται η λύση της μηδενικής μετανάστευσης… Πρόσφατα η Γαλλική Εθνοσυνέλευση ψήφισε ότι μόνο η είσοδος μεταναστών με υψηλή ειδίκευση που χρειάζεται η οικονομία επιτρέπεται στη χώρα. Επίσης η Γαλλία περιορίζει τις πρόνοιες για την επανένωση οικογενειών, που προβλέπει η κοινοτική οδηγία 109/2003 η οποία προτάθηκε στην Ε.Ε. από την Κυβέρνηση Σημίτη επί ελληνικής προεδρίας. Και η Κυβέρνηση Μπλέρ στην Βρετανία επέλεξε την πολιτική επιλεκτικής μετανάστευσης (Το ΒΗΜΑ 11.6.06, επίσης το ΠΑΡΟΝ 22.5.06). Δημοσιεύματα στο περιοδικό Der Spiegel και αλλού επανεξέτασαν την κατάσταση στις κοινότητες των μεταναστών της Γερμανίας διαπιστώνοντας ότι ο εγκλεισμός πολλών μεταναστευτικών ομάδων στον εαυτόν τους, δηλ. η γκετοποίηση, έχει αυξηθεί, αντί κατά τις προβλέψεις να μειωθεί τα τελευταία δέκα χρόνια. Η νέα κυβέρνηση της Γερμανίας έχει ήδη ψηλώσει κατά πολύ τον πήχη για την χορήγηση πολιτικών δικαιωμάτων σε αλλοδαπούς… Τώρα πλέον υπηκοότητα προϋποθέτει μαθήματα αγωγής του πολίτη που πληρώνουν οι υποψήφιοι και δέσμευση ότι θα είναι πιστοί στη χώρα. Στην Έσση και Βάδη Βυρτεμβέργη προτάθηκαν πολύ δύσκολα τέστ για μετανάστες που να επαληθεύουν αν οι υποψήφιοι έχουν ενστερνισθεί τις γερμανικές αξίες, δηλαδή την «κουλτούρα αναφοράς» (Το Βήμα 11.6.06).
Και στην Δανία έγινε αυστηρότερη η νομοθεσία σε θέματα όπως την επιλογή των μεταναστών την επανένωση των οικογενειών, τον αριθμό των αδειών παραμονής και τον δεσμό που ο μετανάστης οφείλει αποδεδειγμένα να έχει με τη Δανία. (Το Βήμα 11.6.06).

Στην Ελλάδα τριπλάσιος αριθμός μεταναστών

Ας ληφθεί υπ’όψιν ότι οι δυσκολίες της Ευρώπης με την πολυπολιτισμικότητα αυξάνονται παρά το γεγονός ότι ο αριθμός των μεταναστών στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης δεν υπερβαίνει το 10%, ότι για να επιτευχθεί ο αριθμός αυτός χρειάσθηκαν πολλές δεκαετίες και ότι οι χώρες αυτές έχουν ασυγκρίτως ανώτερες από την Ελλάδα οικονομία, παιδεία, διοίκηση, θεσμούς ώστε να απορροφήσουν και να εντάξουν μετανάστες ίσοις όροις στην κυρίαρχη κουλτούρα και το κράτος δικαίου.
Σε αντίθεση με την Ευρώπη η Ελλάδα εισήγαγε στο ένα τρίτο του χρόνου π.χ. της Γερμανίας τον τριπλάσιο αριθμό μεταναστών αναλογικά με τον πληθυσμό απ’ότι αυτή. Κατά κοινή παραδοχή ενώ το 50% των μεταναστών προς την Ελλάδα είναι παράνομοι, η παράνομη είσοδος στη χώρα ενθαρρύνεται με την υπόσχεση πολιτικών δικαιωμάτων-αντί απελάσεως. Ταυτόχρονα η εξασφάλιση βίζας εισόδου για τους νόμιμους είναι πολύ ευκολότερη απ’ότι στην γειτονική Ιταλία. Κυκλώματα εθνικών μαφιών, της Αλβανικής, Ρωσικής, Κινεζικής [8] κλπ, σε συνεργασία με τον ελληνικό παράγοντα, παίζουν στην ελληνική εκδοχή του μεταναστευτικού τον ρόλο των διακρατικών συμφωνιών της Ευρώπης [9]. Άπειρα παραδείγματα στοιχειοθετούν την τεράστια απόκλιση της ελληνικής μεταναστευτικής πολιτικής από αυτήν των ευρωπαίων εταίρων. Έτσι διαβάζομε π.χ στην Ελευθεροτυπία της 29.5.06 ότι στην Γαλλία με απόφαση του υπουργού Εσωτερικών οι μικροί μαθητές, γόνοι μεταναστών χωρίς χαρτιά, πρέπει να εγκαταλείψουν το σχολείο στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Την αμέσως επομένη μέρα 30.5.06 η Ελευθεροτυπία μας πληροφορεί ότι η Ελλάδα προχωρεί με ειδική ρύθμιση στην νομιμοποίηση των παιδιών των παράνομων μεταναστών που τελείωσαν το σχολείο στην Ελλάδα… Και επειδή η Ελλάδα δεν αρκείται στην επανόρθωση της γαλλικής αδικίας, το ίδιο άρθρο μας πληροφορεί ότι σε συνέδριο του «Ινστιτούτου Μεταναστευτικής Πολιτικής» (από πού χρηματοδοτείται πάλι αυτό; ) ο υφυπουργός Εσωτερικών Αθανάσιος Νάκος εξετάζει τη δυνατότητα έκδοσης άδειας παραμονής και για τους μετανάστες που έχουν… νοσηλευθεί σε κρατικά νοσοκομεία. Η εφευρετικότητα της διοίκησης στους λόγους νομιμοποίησης των παρανόμων δεν έχει όρια…

Η Ελλάδα παραβιάζει τη Συνθήκη Σέγκεν στο μεταναστευτικό

Είναι απορίας άξιον ότι η Ελλάδα που έχει υπογράψει τη συνθήκη του Σέγκεν μπορεί να την παραβιάζει κατάφορα στο μεταναστευτικό, με την ανοχή της Ευρώπης. Ως γνωστόν το Σέγκεν έχει δύο σκέλη, την εσωτερική ασφάλεια και την αποτροπή παράνομης εισόδου μεταναστών στην Ευρώπη. Ο έλληνας πολίτης εισπράττει μεν την παρακολούθηση της ζωής του από δημόσιες κάμερες, τηλεφωνικές υποκλοπές και τα συναφή, όχι όμως και την φύλαξη των συνόρων του που είναι σύνορα της Ευρώπης. Πως ανέχεται η Ευρώπη τις ελληνικές παραβιάσεις του Σέγκεν στο μεταναστευτικό και όχι απλώς τις ανέχεται, αλλά τις ενθαρρύνει με πακτωλούς χρημάτων για την στήριξη της πολυπολιτισμικής παιδείας στην Ελλάδα, της ισότητας και του αγώνα κατά της «ξενοφοβίας» και του «ρατσισμού», της απορρόφησης και ένταξης των αλλοδαπών στην ελληνική κοινωνία;

Τα φίλτρα της μετανάστευσης

Υπάρχει το προηγούμενο του Μαρόκου που επιδοτείται ανοιχτά από την Ευρωπαϊκή Ένωση προκειμένου να συγκρατεί μεγάλους αριθμούς μεταναστών της υποσαχάριας Αφρικής προς την Ευρώπη. Το Μαρόκο είναι το φίλτρο της μετανάστευσης στον Ευρωπαϊκό νότο. Μήπως η Ελλάδα ατύπως -δηλαδή δια της νομενκλατούρας, ερήμην του λαού- έχει αναλάβει τον ρόλο του φίλτρου της μετανάστευσης στα νοτιοανατολικά όρια της Ευρώπης; Η υπόθεση αυτή θα εξηγούσε την ευρωπαϊκή ανοχή της καταστρατήγησης της συνθήκης του Σέγκεν από την πλευρά της Ελλάδας.
Η Ευρώπη διαθέτει, κατά της λαθρομετανάστευσης, υπηρεσία φύλαξης συνόρων. Η Ισπανία ζήτησε την δραστηριοποίηση της ομάδας άμεσης δράσης της επιτροπής για να αντιμετωπίσει το κύμα μεταναστών από την Αφρική. Αν η Ελλάδα είχε στα σοβαρά την πρόθεση να διαφυλάξει τα σύνορά της από τους λαθρομετανάστες, δεν θα είχε και αυτή ακολουθήσει το υπόδειγμα της Ισπανίας; Αλλά ξεχάσαμε, δεν ήρθε η ώρα ακόμα γι αυτό, εφόσον, όπως είπε ο κ. Παυλόπουλος, η Ελλάδα «δεν γέμισε». Φυσικά όταν χρησιμοποιούμε επί του προκειμένου τον όρο «Ευρώπη» δεν εννοούμε τις δυνάμεις εκείνες στα εθνικά κράτη της Ευρώπης οι οποίες πιστές στα εθνικά συντάγματα και την λαϊκή εντολή υπερασπίζονται την κοινωνική συνοχή και την επιβίωση των πολιτισμών τους. Εννοούμε μάλλον τις παγκοσμιοποιητικές δυνάμεις της Ευρωπαϊκής ΄Ενωσης οι οποίες δρουν ως μακρύς βραχίονας των ΗΠΑ προκειμένου να επιτύχουν ριζικές ανακατατάξεις στα Βαλκάνια. Η Ελλάδα, όπως φαίνεται από συγκλίνουσες ενδείξεις, έχει επιλεγεί ως πιλοτικό πεδίο κατίσχυσης της παγκοσμιοποίησης στα Βαλκάνια [10].
Τη θέση αυτή, που και εμείς είχαμε σε προηγούμενο άρθρο μας προτείνει ως υπόθεση εργασίας, που εβασίζετο στην οφθαλμοφανή αναντιστοιχία του ελληνικού μεταναστευτικού φαινομένου με το ευρωπαϊκό, στηρίζει και ο επίτιμος καθηγητής Διεθνών Σχέσεων του Πανεπιστημίου Howard της Ουάσιγκτον κ. Νίκος Σταύρου. «Η Ελλάδα», λέει ο κ. Σταύρου, αναμένεται να συνοδοιπορήσει με τις νέες τάσεις και να σπεύσει να γίνει το πεδίον πειραματισμού μιας ύπουλης εκδοχής του πολυπολιτισμού, η οποία μέχρι στιγμής το μόνο που έδειξε είναι η υπόσχεση του κοινωνικοπολιτικού κατακερματισμού των ενιαίων κοινωνιών… Η γειτονιά της Ελλάδας, τα Βαλκάνια, έγινε η κύρια περιοχή ενός μεγάλου στρατηγικού μετασχηματισμού ως αποτέλεσμα προσχεδιασμένου κατατεμαχισμού… Σε αυτό το πλαίσιο η Ελλάδα καλείται να ρίξει το «ελληνικό» χρώμα της, να μοιραστεί μαζί τους τα πλούτη τους, να ανοίξουν τα σύνορά τους και να διευκολύνει τον μετασχηματισμό μια ενιαίας κοινωνίας σε ένα πολυεθνικό βαλκανικό μωσαϊκό… Τα Βαλκάνια θεωρούνται το γεωγραφικό εργαστήριο για τη νομιμοποίηση του νέο-οθωμανισμού ως περιφερειακού συστήματος. [11]

Στο επόμενο τεύχος του περιοδικού το δεύτερο μέρος:
ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ

__________________________________________________
[1] Με πρότυπο Ολλανδό υπουργό που αναφορικά με τους μετανάστες είπε το πολύ γνωστό στην Ευρώπη «η Ολλανδία γέμισε!» ο δικός μας υπουργός κ. Παυλόπουλος είπε: Είναι λάθος όταν λέγεται ότι η Ελλάδα γέμισε-δεν γέμισε»-ποιόν αριθμό έχει άραγε ο κ. Παυλόπουλος υπ’όψιν του για την Ελλάδα-η οποία έχει πολλαπλάσιους μετανάστες από την Ολλανδία-και δεν μας το λέει;

[2] Και αν υποτεθεί ότι έστω κατά προσέγγισιν τον γνωρίζει, ηθελημένα γνωστοποιεί στον τύπο τον αριθμό 750.000, που επί τη βάσει άλλων εκτιμητών είναι τέσσερις ή πέντε φορές κατώτερος του πραγματικού.

[3] Τον αριθμό αυτό ανέφερε π.χ. ο κ. Τσοχατζόπουλος σε πρόσφατη ομιλία του την άνοιξη του 2006 στην στοά του βιβλίου.

[4] Τον αριθμό αυτό έθεσε μεγαλοτραπεζίτης της World Bank στο Λονδίνο προ τεσσάρων ετών για την Ελλάδα.

[5] «Athens Voice» 4-10 Μαϊου 2006, «Πένθιμα έθιμα» της Σώτης Τριανταφύλλου.

[6] Από τον λόγο του Προέδρου του «Ινστιτούτου Μεταναστευτικής Πολιτικής» Αλέξανδρου Ζαβού σε συνέδριο στη Σάμο. (Ελευθεροτυπία 30-5-06).

[7] «Μέτρα θετικής δράσης» (Positive action) κατά το αμερικανικό πρότυπο (όπου επί ίσων προσόντων προσλαμβάνεται σε μία δουλειά ή εισάγεται σε ένα ίδρυμα η υπηρεσία ο μετανάστης αντί του ντόπιου) πρότεινε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Σταύρος Λαμπρινίδης, αντιπρόεδρος της Επιτροπής Πολιτικών Ελευθεριών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Το αυτό πρότεινε η ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κα Ρόδη Κράτσα μέλος της επιτροπής για τα Δικαιώματα της γυναίκας για τις γυναίκες μετανάστριες. ( Η Καθημερινή 4-6-06).

[8] Όπως απεκάλυψε ο Αντένα (17 Ιουνίου 2006) η Κινεζική μαφία απαιτεί -και εισπράττει σε μηνιαίες δόσεις με το πιστόλι στον κρόταφο- 10.000 ευρώ από κάθε μετανάστη της Ασίας που εισάγει στην Ελλάδα.

[9] Υπάρχει αμφιβολία ότι ή εξειδίκευση του Μπαγκλαντές στην πώληση ανθέων, των ανηλίκων παιδιών στα χαρτομάντηλα και των Αφρικανών στα CD είναι δείγμα κεντρικής μαφιόζικης οργάνωσης; Το ίδιο φυσικά ισχύει για την διακίνηση, γυναικών, ναρκωτικών, όπλων, ανθρωπίνων μοσχευμάτων, κλπ. Κατά ορισμένες πληροφορίες η ελληνική αστυνομία αποφεύγει επιμελώς την σύγκρουση με τις εθνοτικές μαφίες των μεταναστών.

[10] Δές σχετικά το τεύχος του περιοδικού «Άρδην» αρ. 58, Μάρτιος-Απρίλιος 2006 με τίτλο «Σόρος και νέο-οθωμανοί στην Ελλάδα». Χαρακτηριστική είναι και η τοποθέτηση του Σωκράτη Κόκκαλη, Προέδρου του ομωνύμου ιδρύματος–συνεταίρου της Rand Corporation– στο Ζάππειο Μέγαρο; όπου παραδίδοντας στο Υπουργείο Εξωτερικών μελέτη της Rand Corporation «Η νέα γεωπολιτική της Ελλάδας», τόνισε ότι η Ελλάδα δεν είναι θύμα της παγκοσμιοποίησης, αλλά μέσο και αγωγός της στα Βαλκάνια και πρέπει να πρωταγωνιστήσει στην ένταξη της περιοχής στην ευρωπαϊκή οικογένεια. (περιοδικό Hellenic Nexus, τεύχος 14, Ιούνιος-Ιούλιος 2006, σελ 67).

[11] «Το Βήμα» 5 Μαΐου 2006.

Advertisements

Ἐτικέττες: ,

17 ἀπαντήσεις to “Μετανάστευση: η Ελλάδα ξέφραγο αμπέλι”

  1. ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ Says:

    ‘Εξαιρετικὸν ἄρθρον. Συγχαρητήρια.

    Ἐπὶ τῇ εὐκαιρίᾳ, ὁ Παυλόπουλος δὲν ἔχει πεῖ μόνον ὅτι «ἡ Ἑλλάδα δὲν γέμισε». Ἔχει πεῖ καὶ τὸ ἄλλο ἀμίμητο, ὅτι «οἱ μετανάστες μᾶς γονιμοποιοῦν»! Ἔχουμε νὰ φᾶμε «γονιμοποίηση» ποὺ θὰ εἶναι ὅλη δική μας.

  2. ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ Says:

    Ἄλλος γιὰ «γονιμοποίηση»;

    Ψήφο στους μετανάστες; Όχι, ευχαριστούμε!

    […]
    Έτσι, αντί η μετανάστευση να αντιμετωπίζεται ως ένα πρόβλημα που δημιουργείται – εν μέρει – εξαιτίας των τεραστίων πολιτιστικών και οικονομικών ανισοτήτων ανάμεσα στις χώρες της Δύσης και στις χώρες του πρώην σοβιετικού συστήματος, της Ασίας και της Αφρικής, αντιμετωπίζεται ως «γονιμοποίηση». Με αυτήν την έννοια μάλλον σφάλαμε όσοι νομίζαμε ότι το πρόβλημα ήταν η ανεπαρκής φύλαξη των συνόρων. Η πολιτική της Ν.Δ. είναι ότι αντιθέτως ευχόμαστε την είσοδό τους για να «γονιμοποιηθούμε».

    […]
    Έτσι λοιπόν, ο κ. Υπουργός, με κάθε ειλικρίνεια μας εξέθεσε την πολιτική του: όσοι μπουν, όσοι βρίσκονται, ανεξαρτήτως του αν μπήκαν παράνομα, ανεξαρτήτως του αν παραμένουν παράνομα, θα νομιμοποιηθούν. Ας λέει ο νόμος ότι για τους παράνομους ισχύουν και ποινές αλλά και κυρίως η διοικητική απέλαση. Ας είναι κοντά στα 2.000.000 οι μετανάστες.

    ‘Αρα, συνεχίζει ο κ. Υπουργός, σωστή μεταναστευτική πολιτική σημαίνει νομιμοποίηση των μεταναστών και από κει και πέρα ένταξη: Και τι σημαίνει ένταξη; Εξηγώντας μας ο κ. Υπουργός αναφέρει: «ένταξη σημαίνει ότι ο μετανάστης είναι πρόσωπο ιερό, το οποίο έχει δικαιώματα, που έχει δικαίωμα στην εργασία αφού είναι στην χώρα σου και ζεί νόμιμα».

    Βέβαια το ότι δεν εισήλθε στην χώρα μου νόμιμα, προφανώς δεν έχει σημασία, όπως δεν έχει σημασία και το ότι εργάζεται παράνομα, αφού ο κ. Υπουργός θα τον νομιμοποιήσει, οπότε αποκτά δικαίωμα στην εργασία. Δικαίωμα που ο Έλληνας άνεργος δεν έχει, το έχει όμως ο Αλβανός, Πακιστανός, Ρουμάνος, Αφρικανός που πέρασε τα σύνορα της χώρας μου με το νταηλίκι του, που έγραψε στα παλαιότερα των υποδημάτων του τους νόμους του κράτους μου και που τώρα, κατά τον κ. Υπουργό, είναι ιερός προκειμένου να μας γονιμοποιήσει.

  3. ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ Says:

    Λαθρομεταναστο-λαγνείας Παυλόπουλου συνέχεια:

    ψήφο στους μετανάστες προαναγγέλλει ο Πρ. Παυλόπουλος

    20/08/06 10:53
    news.in.gr

  4. S G Says:

    πολλες ανοησιες μπορω να ανεχτω αλλα οχι να λετε οτι ειναι αμερικανοφερτος ο πολυπολιτισμος. Ζουσαμε με αλλα εθνη για χιλιετιες μπορουμε να το κανουμε και παλι.

    Κρατηστε τα συμπλεγματα για τον εαυτο σας και αφηστε τους μεταναστες ησυχους.

    Οσο για το δικαιωμα ψηφου, εισαστε πολυ περηφανοι αραγε που δεχεστε να δουλευει καποιος για σας, να πληρωνει φορους, να σωζει το ασφαλιστικο σας συστημα (να πληρωνει δηλαδη τις συνταξεις σας) και να μην του δινετε δικαιωμα ψηφου? Υπαρχει λεξη γιαυτο: ΔΟΥΛΕίΑ…

  5. ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ Says:

    οχι να λετε οτι ειναι αμερικανοφερτος ο πολυπολιτισμος. Ζουσαμε με αλλα εθνη για χιλιετιες μπορουμε να το κανουμε και παλι.

    Σοβαρευτείτε. Τί σχέση έχει η παγκόσμια ακτινοβολία του Ελληνισμού (“όταν σουτάραμε σε κενή εστία”, λέει κάποιος φίλος) με τον αφανισμό των εθνών και των πολιτισμών από τον νεοταξικό “πολυπολιτισμό”, δηλαδή μονο-πολιτισμό, δηλαδή α-πολιτισμό; Οι Έλληνες επέζησαν επειδή ακριβώς διατηρούσαν ως κόρη οφθαλμού την εθνική τους ιδιαιτερότητα. Η τύχη όμως που έχουν σήμερα, μέσα σε μία-δύο γενιές, όσοι Έλληνες αποκόπτονται από το εθνικό κράτος (η πλήρης αφομοίωσίς τους από το ξένο νεοταξικό περιβάλλον και η απώλεια της Ελληνικότητός τους) φανερώνει το σκοτεινό μέλλον του έθνους σε περίπτωση ολοκληρώσεως της προωθούμενης καταργήσεως των εθνικών κρατών.

    Κρατηστε τα συμπλεγματα για τον εαυτο σας και αφηστε τους μεταναστες ησυχους.

    Δηλαδή, θρασύτατε φασίστα, εισβάλλεις παράνομα και κάνεις κατάληψη στην χώρα μου, μέ εκμεταλλεύεσαι, και απαιτείς να σέ… “αφήσω ήσυχο”;!;! Πολύ ωραίος είσαι!! (“Μάθανε πως πηδιόμαστε, πλακώσανε κι οι γύφτοι”, λέει ο λαός.)

    Οσο για το δικαιωμα ψηφου […]

    1ον) Πόσοι χρειάζονται για την οικονομία μας; Θα μάς πείτε;
    2ον) Για τους πολύ περισσότερους παρανόμους (που δεν “πληρώνουν” κιόλας), ο νόμος προβλέπει απέλαση, όχι… ψήφο.
    3ον) Τί σχέση έχει η σύναψη επιχειρηματικού συμβολαίου συνεργασίας μεταξύ εμού και κάποιας εταιρείας σε ξένη χώρα; Αυτό σημαίνει ότι είμαι και μέλος του ξένου έθνους και μπορώ να αποφασίζω για τις τύχες του ξένου έθνους; Ποιος μού τό έδωσε αυτό το δικαίωμα;
    4ον) Να τελειώνουν τα ψέμματα για την δήθεν “σωτηρία” της οικονομίας από τους λαθρομετανάστες.

    Μετανάστευση και κατώτερα κοινωνικά στρώματα

    Μετανάστες και Οικονομία

    Από Δεξιά μέχρι Αριστερά: Η μετανάστευση βλάπτει σοβαρά τον ελληνικό λαό

    «Ο σκοπός της εισαγωγής ξένων εργατών από τους εργοδότες είναι η διαιώνιση της σκλαβιάς»

    Αυτό είναι ένα από τα πλέον επίκαιρα συνθήματα του Μάρξ, για την περιφρούρηση της ύπαρξης της ευρωπαϊκής εργατικής τάξης και ιδιαίτερα της ελληνικής.

    Από τη σύνταξη της εφημερίδος «Σοσιαλιστική Προοπτική».

  6. ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ Says:

    Γι’ αυτούς που συγκρίνουν τα ανόμοια:

    Ο «Ιός» της εμπάθειας τυφλώνει: Έλληνες μετανάστες στις ΗΠΑ

    του Γιάννη Κολοβού *

    […]

    Για να αντιληφθεί ο κάθε καλόπιστος αναγνώστης τις χαώδεις διαφορές των δύο εκ του πονηρού ταυτιζομένων περιπτώσεων παρατίθεται απόσπασμα είδησης όπως αναφέρθηκε στην εφημερίδα «Καθημερινή» στις 19 Μαΐου 1953. Την είδηση αυτή την παρουσίασε ο κ. Μιχάλης Κατσίγερας στην στήλη «Φιλίστωρ» της ίδιας εφημερίδας στις 19/5/2002: «Δια του υπερωκεανίου «Σήβεν Σηζ» ανεχώρησαν δι’ Αυστραλίαν περί τους 270 Έλληνες μετανάσται, μερίμνη της διακυβερνητικής επιτροπής μεταναστεύσεως. Η αυστραλιανή Κυβέρνησις εκτιμήσασα τας αρετάς του Έλληνος μετανάστου, ειδοποίησε την ενταύθα επιτροπήν ότι θα δεχθή εκτός προγράμματος και άλλους 300 Έλληνας μετανάστας εντός του Ιουνίου». Στην ίδια στήλη στις 16/5/2004 διαβάζουμε «Αφίκετο η πρώτη αποστολή Ελλήνων εργατών, οι οποίοι πρόκειται να εργασθούν εις τα ανθρακωρυχεία του λεκανοπεδίου του Σαρλερουά. Τους αφιχθέντας υπεδέχθησαν πολυάριθμοι ελληνικαί και βελγικαί προσωπικότητες».

    Έχουν σχέση όλ’αυτά με την παράνομη είσοδο εκατοντάδων χιλιάδων μεταναστών κυρίως από ξηράς από το 1990 και μετά; Έχει καμμία σχέση η ανεξέλεγκτη και παράνομη εισροή αλλοδαπών στην χώρα μας και οι εναγώνιες προσπάθειες εκ των υστέρων νομιμοποίησής τους με ό,τι μόλις διαβάσατε; Μήπως οι εκατοντάδες χιλιάδες αλλοδαποί που ήρθαν στην χώρα μας ήταν προϊόν συσκέψεων διακυβερνητικών επιτροπών μεταναστεύσεως; Υπήρξε καταγραφή των αναγκών της Ελληνικής οικονομίας ανά κλάδο απασχόλησης και ανά γεωγραφικό διαμέρισμα; Υπήρξε προγραμματισμός και οργάνωση; Υπήρξαν αριθμητικοί περιορισμοί και ποσοστώσεις; Οι απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά είναι ευνόητες και καταδεικνύουν όχι μόνο τις χαώδεις διαφορές μεταξύ των δύο περιπτώσεων αλλά και τα πραγματικά κίνητρα όσων επιχειρούν τέτοιου είδους παραλληλισμούς και ταυτίσεις. Βεβαίως, και οι ίδιοι οι «Ιοί», οι οποίοι ταυτίζουν τους Έλληνες (νόμιμους) μετανάστες με τους παράνομους «Αλβανούς» όπως τους αποκαλούν, «ξεχνούν» πολύ βολικά ότι και εκείνοι είχαν παραδεχθεί ότι η περίπτωση των Αλβανών παρανόμων μεταναστών στην Ελλάδα ταιριάζει όχι με εκείνη των Ελλήνων μεταναστών στις ΗΠΑ, αλλά με εκείνη των Μεξικανών οι οποίοι εισέρχονται εκεί λαθραίως και μαζικά («Ιός» 28/11/1999).

    Βλέπουμε λοιπόν ότι ο «Ιός», προκειμένου να δημιουργήσει εντυπώσεις «ξέχασε» τις επιφυλάξεις του Sellin (τον οποίον επικαλείται), «ξέχασε» ότι μεταξύ ΗΠΑ και Ελλάδας μεσολαβεί ένας … ωκεανός, «ξέχασε» ότι είχε παραδεχθεί ότι η παράνομη είσοδος των Αλβανών στην Ελλάδα ταυτίζεται με εκείνη των Μεξικανών στις ΗΠΑ… Ας του θυμίσουμε και κάτι ακόμα.

    […]

    * ο Γιάννης Κολοβός είναι επικοινωνιολόγος και συγγραφέας του βιβλίου «Το Κουτί της Πανδώρας: Παράνομη Μετανάστευση και Νομιμοποίηση στην Ελλάδα» το οποίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πελασγός.

    Το μεγαλύτερο μέρος του άρθρου δημοσιεύθηκε στο τεύχος 8 του μηνιαίου περιοδικού «Ρεσάλτο»

  7. S G Says:

    για το δευτερο:

    γνωριζετε τις επιγραφες στις νοτιες ΗΠΑ την αρχη του αιωνα που ελεγαν no dogs or greeks allowed? Εχετε την εντυπωση οτι οι πρωτοι Ελληνες μεταναστες δεν ηταν εξαθλιωμενοι, αγραμματοι, απολιτιστοι, συνηθως ανεπιθυμητοι ξενοι στις χωρες που πηγαν? Ξερετε οτι υπαρχουν Ελληνες μεταναστες στις ΗΠΑ που ακομα και σημερα δεν πολυμιλανε αγγλικα? Ακομα χειροτερα στην Γερμανια! Τουλαχιστον οι δικοι μας μεταναστες και ειδικα οι Αλβανοι μιλανε απταιστα ελληνικα!

    “Δηλαδή, θρασύτατε φασίστα, εισβάλλεις παράνομα και κάνεις κατάληψη στην χώρα μου, μέ εκμεταλλεύεσαι, και απαιτείς να σέ… “αφήσω ήσυχο”;!;!”

    οριστε???? γιατι υποθετεις οτι ειμαι μεταναστης? βασικα η οικογενεια μου καποτε μεταναστευσε στην Ελλαδα, οπως ολων μας αλλωστε, αλλα οχι τοσο προσφατα…
    Καταληψη κανεις δεν κανει, αν δεν θελετε μεταναστες ας μην τους δινετε δουλειες να δειτε ποσο γρηγορα θα φυγουν. Οι μεταναστες υπαρχουν γιατι καποιος τους χρειαζεται (αληθει το σπιτι σας δεν εχει χτιστει απο παρανομους και κακοπληρωμενους μεταναστες?)

    “Τί σχέση έχει η παγκόσμια ακτινοβολία του Ελληνισμού (”όταν σουτάραμε σε κενή εστία”, λέει κάποιος φίλος) με τον αφανισμό των εθνών και των πολιτισμών από τον νεοταξικό “πολυπολιτισμό”, δηλαδή μονο-πολιτισμό, δηλαδή α-πολιτισμό; Οι Έλληνες επέζησαν επειδή ακριβώς διατηρούσαν ως κόρη οφθαλμού την εθνική τους ιδιαιτερότητα.”

    υπαρχουν τοσα λαθη εδω που δεν ξερω απο πουναρχισω. Οι αρχαιοι Ελληνες φυσικα πηραν στοιχεια του πολιτισμου τους απο αλλους (εχεις ισως ιδεα τι σημαινει αλεφ και μπετ?), εζησαν ειρηνικα μαζι με αλλους και ευτυχως σπανιως ειχαν ρατιστικες κρισεις του στυλ “να διατηρησουν την εθνικη τους ιδιαιτεροτητα”. Οσο για τον πολυπολιτισμο απολιτισμο συγγνωμη αλλα δεν το πιανω. Ποιο ακριβως καλο και πρωτοφανες στοιχειο της Ελλαδας απειλειται αν μερικοι ακομα ανθρωποι ερχονται και μενουν μαζι μας?

  8. ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ Says:

    Ὠστε οι μετανάστες έρχονται επειδή υπάρχει ζήτηση; Από ποιους; Και λόγω των νόμων της ελεύθερης αγοράς; Επειδή τους μετανάστες τούς θέλουμε; (Όλες οι έρευνες κοινής γνώμης δείχνουν το ακριβώς αντίθετο.) Ή επειδή η αφελληνισμένη δικτατορική ελίτ του πολιτικο-οικονομικού κατεστημένου επιβάλλει βάναυσα, προς ίδιον όφελος και όφελος των αφεντικών τους, ευνοϊκές συνθήκες για τους μετανάστες και δυσχερείς για τους Έλληνες; Διαστρέφοντας, με κρατική επέμβαση και τους νόμους της αγοράς και της Δημοκρατίας; Δίδοντας περισσότερα δικαιώματα και διευκολύνσεις, όταν ακριβώς έχουμε γεμίσει και φτάσει στο αμήν; Ας κοπούν τα κρατικά μέτρα διευκολύνσεως της λαθρομεταναστεύσεως και του δουλεμπορίου και της μαύρης αγοράς, νομιμοποιήσεων και προνομίων, για να ανακοπεί η λαθρομετανάστευση. Όταν έχεις τέτοιο τεράστιο πρόβλημα παίρνεις μέτρα για να γίνει λιγότερη θελκτική και δυσχερέστερη η είσοδος και η εγκατάσταση περισσότερων· όχι το αντίθετο. (Αυτονόητο, και τό κάνει όλη η Ευρώπη, όπως σημειώνει ο Ρωμανός στό άρθρο του, πλην ημών.) Εκτός εάν εξυπηρετείς άλλους σκοπούς και όχι την υπηρεσία της πατρίδος, για την οποίαν και ο Ελληνικός λαός σέ εξέλεξε.

  9. ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ Says:

    Οι Έλληνες είχαν πάντοτε σαφή συνείδησι της ιδιαιτερότητός των, φυλετικής και γλωσσικής και θρησκευτικής και πολιτιστικής, την οποίαν και εξέφραζαν εν τοις πράγμασι αλλά και κατέγραψαν όσο πιο ξεκάθαρα γίνεται:

    ὅμαιμόν τε καὶ ὁμόγλωσσον, καὶ θεῶν ἱδρύματά τε κοινὰ καὶ θυσίαι ἤθεά τε ὁμότροπα

    Πάντοτε, είπα; Όχι πάντοτε. Αυτό βεβαίως και εξασθένισε κατά την ελληνιστική εποχή. Αιτία πρώτη και κύρια ήταν οι προσμίξεις αλλοφύλων. Αποτέλεσμα, η παρακμή του Ελληνισμού, ο οποίος έχασε όχι μόνον την αρχαία ζωτικότητα και το αρχαίο ήθος, αλλά και την κρατική του ανεξαρτησία και ελευθερία, με την ρωμαϊκή κατάκτησι, και την εθνική του συνείδησι εν πολλοίς και το εθνικό του όνομα ακόμη, προ χριστιανισμού ήδη. Μόνον η επικράτησις του χριστιανισμού ενίσχυσε τελικώς, και μετά από μακρά εξέλιξι, την εθνική αυτοσυνειδησία.

    Και αυτά στην αρχαιότητα και τον μεσαίωνα, οπότε ο Ελληνισμός έπαιζε πολιτιστικώς χωρίς αντίπαλο, και ο Ελληνισμός της διασποράς κρατούσε ζωντανό τον πολιτισμό του και ακμάζουσες τις κοινότητες. Η εξέλιξις, όμως, των δύο τελευταίων αιώνων, η εξαφάνισις του εκτός συνόρων αυτόχθονος Ελληνισμού, η ολοκληρωτική αφομοίωσις και ο αφελληνισμός μετά την δεύτερη ή το πολύ τρίτη γενεά του Ελληνισμού της διασποράς (με την ολοκληρωτική πάντοτε ανικανότητα του ελλαδικού κρατιδίου να επιτελέσει τον σκοπό της υπάρξεώς του, δηλαδή την προαγωγή του παγκοσμίου Ελληνισμού), φανερώνει το μέλλον των Ελλήνων σε περίπτωση εξαφανίσεως και αυτού του εθνικού κράτους, με τις σημερινές συνθήκες: Εξαφάνιση των Ελλήνων μέσα σε δύο-τρεις γενιές και διατήρησή τους μόνον ως όνομα στις εγκυκλοπαίδειες.

  10. S G Says:

    “Οι Έλληνες είχαν πάντοτε σαφή συνείδησι της ιδιαιτερότητός των, φυλετικής και γλωσσικής και θρησκευτικής και πολιτιστικής, την οποίαν και εξέφραζαν εν τοις πράγμασι αλλά και κατέγραψαν όσο πιο ξεκάθαρα γίνεται:

    ὅμαιμόν τε καὶ ὁμόγλωσσον, καὶ θεῶν ἱδρύματά τε κοινὰ καὶ θυσίαι ἤθεά τε ὁμότροπα”

    αρα εμεις μονο ελληνες δεν ειμαστε
    Α) πιστευεις στο δωδεκαθεο?
    Β) εισαι ομαιμος με τον Περικλη?
    Γ) μιλας την αττικη διαλεκτο των αρχαιων ελληνικων?

    συγγνωμη αλλα αυτα ειναι ασυναρτησιες…

    “Εξαφάνιση των Ελλήνων μέσα σε δύο-τρεις γενιές και διατήρησή τους μόνον ως όνομα στις εγκυκλοπαίδειες.”

    ω μεγιστη απωλεια, τι θα γινει ο αμοιρος κοσμος χωρις σκυλαδικο και μουσακα! Μα τωρα σοβαρα μιλαμε? Ο καλυτερος τροπος να προχωρησει η Ελλαδα ειναι με μια γερη οικονομια και υγιη δημογραφια. Και τα δυο βοηθουνται απο τους κακομοιρους τους μεταναστες, δεν ενοχλουνται.

    “Ὠστε οι μετανάστες έρχονται επειδή υπάρχει ζήτηση; Από ποιους; Και λόγω των νόμων της ελεύθερης αγοράς; Επειδή τους μετανάστες τούς θέλουμε; (Όλες οι έρευνες κοινής γνώμης δείχνουν το ακριβώς αντίθετο.)”

    δεν ειναι η πρωτη φορα που αλλα λεμε και αλλα πιστευουμε. Εξαλλου οι ερευνες γινονται λαθος, χωρις αντισταθμισμα. Αν τους ρωτουσανε: θελετε να φυγουν οι μεταναστες και να ακριβηνει η οικοδομη σας κατα 30%, να κοπει η συνταξη του παππου σας, να ερημωσει η υπαιθρος κτλ δυσκολα θα το δεχοταν κανεις.
    Και φυσικα επιμενω, αν κανεις Ελληνας δεν προσελαμβανε μεταναστη, δεν θα υπηρχε μεταναστης. Ειναι νομιζω τρομερα απλο και δεν βλεπω που κολλανε τα αφεντικα εδω (παντως δηλωνω εντυπωσιασμενος, μαρξιστες και εθνικιστες μαζι δεν ειχα ξαναπετυχει). Ουτε καταλαβαινω πως ακριβως ειναι κακες οι συνθηκες για τους ελληνες και καλες για τους μεταναστες. Την τελευταια φορα που ειδα ουρες για βιζες καναν οι μεταναστες, ξυλο απο την αστυνομια ετρωγαν οι μεταναστες, ρατσισμο ετρωγαν οι μεταναστες… οχι οι ελληνες.

    “Όταν έχεις τέτοιο τεράστιο πρόβλημα παίρνεις μέτρα για να γίνει λιγότερη θελκτική και δυσχερέστερη η είσοδος και η εγκατάσταση περισσότερων· όχι το αντίθετο. (Αυτονόητο, και τό κάνει όλη η Ευρώπη, όπως σημειώνει ο Ρωμανός στό άρθρο του, πλην ημών.)”

    ποια ευρωπη ακριβως? Η Μεγαλη Βρεταννια ας πουμε που ανοιξε πληρως τα συνορα της σε ολες τις 10 νεες χωρες της ΕΕ και δεχτηκε 600.000 νεους μεταναστες απο αυτες σε 2 χρονια? Η Γερμανια που ρε αχαριστοι ελληναρες φιλοξενει 350.000 συμπατριωτες σας? Η Γαλλια που ειναι γεματη Βορειοαφρικανους?

    Και ποιο ειναι ακριβως το τεραστιο προβλημα που εχει η Ελλαδα? Τι ακριβως κακο κανουν οι μεταναστες?

  11. ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ Says:

    Άλλα τέτοια σχόλια για διανοητικά καθυστερημένους δεν πρόκειται να γίνουν ανεκτά.

    αρα εμεις μονο ελληνες δεν ειμαστε

    Εμείς είμαστε, διότι έχουμε κοινή καταγωγή και συνείδηση της μετοχής μας στο Έθνος (συνείδηση η οποία σφυρηλατείται από γλώσσα, θρησκεία, ήθη).

    Εσύ προφανώς, αφού, αν και έχεις Ελληνική καταγωγή, σου λείπει η δευτέρα προϋπόθεσις, η Ελληνική συνείδησις, όπως ο ίδιος ομολογείς. Αλλά μην βάζεις και τους υπολοίπους Έλληνες μαζί σου.

    Α) πιστευεις στο δωδεκαθεο?

    Και στο Δωδεκάθεο και στους ημιθέους και γενάρχες και ήρωες και αγγέλους και αγίους και προγόνους και τον Χριστό και την Παναγία και την Μητέρα Ελληνική Γη. Όλα δικά μας είναι, όλα εμείς οι Έλληνες τα λατρεύσαμε. Η εξέλιξις είναι εξέλιξις ημών των ιδίων, από εμάς τους ίδιους, της ιδίας Ελληνικής κοσμοθεάσεως και βιοαντιλήψεως, στο πέρασμα του χρόνου.

    Β) εισαι ομαιμος με τον Περικλη?

    Φυσικά, όπως έχει αποδείξει η αρχαιολογία, η ανθρωπολογία και η γενετική.

    Γ) μιλας την αττικη διαλεκτο των αρχαιων ελληνικων?

    Ομιλώ Ελληνική διάλεκτο, όπως όλοι οι (ελεύθεροι) Έλληνες (και τώρα και στους μέσους χρόνους και στην αρχαιότητα).

  12. ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ Says:

    Άλλο ένα χαστούκι στα ψέμματα των “προοδευτικών” περί δήθεν “οφέλους της οικονομίας από τους μετανάστες”. (Και σημειωτέον ότι το άρθρο αναφέρεται σε νομίμους μετανάστες μόνον, όχι παρανόμους λαθρομετανάστες, όπως είναι η πλειονότης στην Ελλάδα.) Στην Αγλλία, όχι στην Ελλάδα βεβαίως. (Στο Γραικυλιστάν ο δημοκρατικός διάλογος για το θέμα είναι απαγορευμένος από τους προοδευτικάριους και τα αφεντικά τους.)
    Four out of five migrants take more from economy than they put back.

  13. ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ Says:

    Άλλη μία προπαγανδιστική μπαρούφα των αφελληνισμένων “προοδευτικών”, ότι “οι μετανάστες έριξαν τον πληθωρισμό, έσωσαν την οικονομία, θεράπευσαν την τριχόπτωση και την ανικανότητα”, καταρρίπτεται από την επιστημονική έρευνα:
    Low-paid illegal work force has little impact on prices.

  14. Ερμής Says:

    «Σκοπός της εισαγωγής ξένων εργατών από τους εργοδότες, είναι η διαιώνιση της σκλαβιάς»
    ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ

    Μία ερώτηση: Σε ποιο έργο του Μαρξ αναφέρεται η παρπάνω ρήση; Ξέρει να μου πει κανέις;

  15. ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΣ Says:

    Την φράση αυτή του Μαρξ την είδα σε άρθρο της σύνταξης του περιοδικού «Ρεσάλτο», σε άρθρο της τροτσκιστικής εφημερίδος «Σοσιαλιστική Προοπτική» και σε αρκετές άλλες δημοσιεύσεις στο Διαδίκτυο.

    [Ενημέρωσις 11-10-2007] Η πηγή εδώ: [Ρεσάλτο] [marxists.org]

  16. αααααα Says:

    ”Σκοπός της εισαγωγής ξένων εργατών από τους εργοδότες είναι η διαιώνιση της σκλαβιάς” Το συγκεκριμένο απόσπασμα του Μαρξ είναι από το άρθρο του “Μια Προειδοποίηση”, που γράφτηκε το 1865 και δημοσιεύτηκε σε τρεις εφημερίδες το 1866. Μπορείτε να το βρείτε στο Marxist Internet Archive, με τον τίτλο “A warning”.

  17. Δημητρης Says:

    Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους ανθρώπους που έρχονται στην Ελλάδα για μια καλυτερη ζωη. Με ενοχλεί αφόρητα όμως η έλειψη πολιτικής βούλησης και μεταναστευτικής πολιτικής.
    Με ενοχλεί που τοσα χρόνια δεν εχουμε κανει ενα κρατος προνοιας για την μητρότητα και την οικογενεια στα προτυπα των Βορειων κρατων της Ευρώπης, με συνεπεια την υπογεννητικότητα και την γήρανση του πληθυσμού.
    Με ενοχλεί που πόλεμοι σε γειτονικές χώρες που γίνονται καθαρά για οικονομικούς σκοπούς εξαθλιώνουν εκατομύρια ανθρώπους που αναγκάζονται να μεταναστεύουν.
    Και με ενοχλεί αφάνταστα οταν στις αγγελείες για εργασία που δημοσιεύει η επιχείρηση που εργάζομαι απαντουν μόνο ξένοι.
    Το χειρότερο απο ολα ειναι οτι ελαχιστοι πολίτες αυτής της χώρας εχουν την νοημοσύνη να δουν το δασος και οχι μονο το δεντρο. Συζητανε το πόσοι μετανάστες ήρθαν παράνομα, πόσοι νόμιμα, αν κάνουν κακο, αν θα κάνουν περισσότερο κακό η καλο στο μελλον και άλλες μπαρούφες.
    Η ουσία όμως είναι ότι οι άνθρωποι που επιλέγουμε να κυβερνουν αυτη τη χώρα καθε 4 χρόνια είναι ανίκανοι για την δουλειά αυτή , διεφθαρμένοι και άκρως επικίνδυνοι για το μέλλον του τόπου, αφου δεν βλέπουν πέρα απο το προσωπικό τους συμφέρον.
    Δύο φαίνεται να είναι οι μόνες λογικές εξηγήσεις για αυτό που συμβαίνει
    1. Είτε οι πολιτικοί που καθορίζουν την τύχη αυτού του κράτους έχουν αποκοπεί εντελώς απο την πραγματικότητα και έπρεπε να πάρει ένας Καρατζαφέρης 18% στον Άγιο Παντελεήμονα για να καταλάβουν οτι υπάρχει (άλλο ένα) πρόβλημα εδώ,
    2. Είτε σκόπιμα επιτρέπεται η αθρόα είσοδος μεταναστών και οδηγούμαστε σε μια καινούρια Αθηναϊκή δημοκρατία, όπου οι Έλληνες θα είναι όλοι δημόσιοι υπάλληλοι, εργοδότες και κρατικοί λειτουργοί και θα τρώνε και θα πίνουν εις βάρος των δούλων της νέας χιλιετίας.

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google+. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...